Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

מודי בר-און

מודי בר-און הקדים את זמנו ויצירותיו ותרומתו לחברה הישראלית יחסרו לנו מאוד. מודי היקר היה קול מיוחד על המסך שלנו.

יוצר מוערך ומגיש ספורט אהוב מודי בר און הלך לעולמו בגיל 59 מעריב
יוצר מוערך ומגיש ספורט אהוב מודי בר און הלך לעולמו בגיל 59 מעריב

בן קלמר כל זה היה טוב ויפה אבל את קפיצת המדרגה סיפק אולפן ליגת האלופות שבמשך שנים נחשב ובצדק להפקת הדגל של תוכניות האולפן בישראל וכמו שאמר טל ברודי בהקשר.

. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. מודי מתמודד בזמן האחרון עם סיטואציה רפואית מורכבת. 1 day ago30 במאי 2022 1522 המגיש הכותב והיוצר מודי בר-און הלך לעולמו היום שני בתום מאבק במחלת הסרטן. לא נמסרו פרטים על מועד הלווייתו.

אבי מועלם עצב גדול על לכתו של איש הטלוויזיה התרבות והספורט מודי בר-און נפרד ממנו שר התרבות והספורט חילי טרופר. הוא שירת בחטיבת הנחל והשתתף במלחמת לבנון הראשונה. בר-און היה מנחה רדיו וטלוויזיה במאי תיאטרון תסריטאי עיתונאי שחקן קומיקאי ויוצר טלוויזיה. המחווה המרגשת למודי בר און מגיש ערוץ הספורט המתמודד עם מחלת הסרטן נעדר מאולפן ליגת האלופות מתחילת השנה.

מרדכי מודי בר-און מנחה ויוצר הטלוויזיה הישראלי נפטר היום ג בגיל 59 לאחר. אבל כבד נפל על עולם הספורט עם ההודעה על פטירתו של מגיש הטלוויזיה המוערך מודי בר-און בגיל 59 בלבד. לאורך שנים ארוכות בר-און הגיש ויצר תכניות וסדרות טלוויזיה ביים מחזות שימש כמרצה ולימד קולנוע אבל עבור. 1 day agoאיש התקשורת והספורט מודי בר-און הלך היום לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק במחלה קשה.

הוא שירת בחטיבת הנחל השתתף במלחמת לבנון הראשונה ובשנות ה-80 החל את דרכו המקצועית כסטנדאפיסט - בין השאר תחת ההרכב איך זה עובד באמת בו הופיע לצד גדי פור. 1 day agoבר-און שהתגורר בתל אביב הותיר אחריו אישה מיקה ושתי בנות נטלי וצוף. 23 hours ago1526 30 במאי 2022 יוצר ומגיש הטלוויזיה מודי בראון מת היום שני בגיל 59 לאחר שסבל מסרטן. במהלך עשרות השנים האחרונות תפקידיו של מודי בכל.

23 hours agoמודי בר-און הקדים את זמנו ויצירותיו ותרומתו לחברה הישראלית יחסרו לנו מאוד. לא רבים מהם הצליחו להישאר על המסך במשך זמן רב ולהפוך לדמויות אהודות על הצופים. בר-און נולד בקריית עמל בשנת 1959 לאם ניצולת שואה. שר החקלאות עודד פורר הוסיף.

1 day agoבר און נולד בספטמבר 1962 בקרית טבעון תחת השם מרדכי בן ליהודה שעלה מרומניה ועבד במפעל המלט בנשר ולאמא נחמה מורה שהייתה ניצולת שואה שעלתה מפולין. 1 day agoמודי בר-און נפטר היום שני אחרי שהתמודד עם מחלת הסרטן. באדיבות הוט 8 איש הטלוויזיה והיוצר מודי בר און הלך לעולמו היום שני בגיל 59 כתוצאה ממחלה קשה. הוא היה אחת הדמויות המזוהות ביותר עם ערוץ.

שר החקלאות עודד פורר הוסיף. וכפי שכבר הספקתם להכיר אותו אז גם בזה הוא מטפל בצורה מקצועית ויסודית כמו שצריך. לפני כחמישה חודשים הודיע על כך אחרי. 23 hours agoמודי בר און ייחסר לתרבות התקשורתית שלנו יהושע יונתן 30 במאי 2022 המגיש והיוצר מודי בר-און אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם ערוץ הספורט הלך לעולמו היום ב בביתו והוא בן 59.

וכפי שכבר הספקתם להכיר אותו אז גם בזה הוא מטפל בצורה מקצועית ויסודית כמו שצריך. 23 hours agoמודי בר-און זל צילום. המלצות נוספות בר-און נולד ב-1962 בקריית עמל וגדל בחיפה. 23 hours agoהמגיש והיוצר מודי בר-און אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם ערוץ הספורט הלך לעולמו היום ב בביתו והוא בן 59.

הוא היה שותף ליצירת שלל סדרות תיעודיות לצד ענת זלצר ונמנה על כותבי התוכנית החמישייה. בר און היה מוכר לציבור הן כיוצר של סדרות דוקומנטריות מוערכות והן. בר און בן 59 הניח אחריו אישה ושתי בנות. בתחילת חודש ינואר 2022 הודיעה מגישת חדשות הספורט מירי נבו כי בר-און נעדר משידורי.

2 days agoבנה בדמותו ובצלמו את שידורי ליגת האלופות. הוא תמיד הפליא להציג זווית מעניינת בין אם. כבר בתחילת ינואר החל בראון להיעדר משידורי ליגת האלופות בערוץ הספורט. מודי מתמודד בזמן האחרון עם סיטואציה רפואית מורכבת.

בר-און נאבק במחלת הסרטן בתקופה האחרונה. מודי בר און צילום. הוא שירת בחטיבת הנחל והשתתף. 23 hours agoמודי בר-און צילום.

מודי היקר היה קול מיוחד על המסך שלנו. 20 hours agoמודי בראון צילום. רפי דלויה הרבה מאוד אנשים עברו על המסך שלנו בלמעלה מ-50 שנות טלוויזיה ישראלית. 23 hours agoמודי בר-און שנחשב לאחת מהדמויות המזוהות ביותר עם ערוץ הספורט נאבק בתקופה האחרונה במחלת הסרטן.

1 day agoמודי בר-און מודי בר און צילום. הוא תמיד הפליא להציג זווית מעניינת בין אם.

Lfjqwgkvmmjezm
Lfjqwgkvmmjezm
Modi Bar On Wikidata
Modi Bar On Wikidata
ביה ח איכילוב מודי בר און מתמודד עם מחלת הסרטן ומאושפז במחלקה האונקולוגית רשת 13
ביה ח איכילוב מודי בר און מתמודד עם מחלת הסרטן ומאושפז במחלקה האונקולוגית רשת 13
Nvr0xiovgw95um
Nvr0xiovgw95um
Lfjqwgkvmmjezm
Lfjqwgkvmmjezm

Posting Komentar untuk "מודי בר-און"